تاریخ:۱۳۹۴/۰۲/۰۱

طراحی نخستین سایت برای کسب و کار شما

طراحی نخستین سایت برای کسب  و کار شما

طراحی سایت برای رسیدن به نتیجه مطلوب، به یک سری پیش نیازها احتیاج دارد. هدف از این مقاله جایگزین کردن یک طراح حرفه ای نیست، اما به شما کمک می کند تا وی را در انجام یک طراحی صحیح یاری کنید و این امر به برنامه ریزی مناسب، همکاری و ... قبل از شروع طراحی نیاز دارد. به خاطر داشته باشید "یک طراحی فوق العاده، همه چیز را تغییر می دهد" و برنامه ریزی مناسب یکی از کلیدهای دست یافتن به آن می باشد.

به کار بردن زیبایی های بصری و سعی در سهولت استفاده از سایت برای بالاتر بردن سطح طراحی

در طراحی سایت، زیبایی های بصری و سهولت در استفاده نقش مهمی در موفقیت سایت شما بازی می کنند و قدم بزرگی را، برای تبدیل شدن اولین بازدیدکنندگان سایت شما به مشتری های وفادار بر می دارند. به طور میانگین حدود 5/1 ثانیه زمان می برد تا بازدیدکنندگان، درباره خوب بودن سایت شما نظر بدهند. بنابراین شما باید توجه ویژه ای به ظاهر و احساس سایت خود در زمان انجام طراحی داشته باشید. ظاهر یک وب سایت اولین چیزی است که مردم به آن توجه می کنند، بنابراین از اهمیت اساسی و حیاتی برخوردار است. یک طراحی سایت آماتور و غیرحرفه ای به مردم میگوید که شرکت شما قرار نیست جدی تلقی شود و متاسفانه این اولین و آخرین باری است که آنها از سایت شما دیدن می کنند. به همین دلیل هیچ جایگزین دیگری برای طراحی با کیفیت بالا، بجز با ظاهر و تصاویر فوق العاده وجود ندارد. به طور معمول، می بینیم که شرکت ها زمان زیادی از وقت خود را روی نوعی از بازاریابی سرمایه گذاری می کنند که تنها عکسها و محتواهایی با کیفیت پایین را شامل می شود.

فرض می کنیم که شما از قبل یک برند قوی برای شرکت خود خلق کرده اید. اگر شما برندی داشته باشید که مناسب و شایسته اهداف شرکت و صنعت باشد، بسیار راحت تر می توانید برای طراحی بصری تصمیم بگیرید. انتخاب رنگها برای سایتتان، به راحتی اقتباس آنها از برندتان می باشد. همچنین لوگوی شرکت شما یک عنصر کلیدی در طراحی است و می بایست به صورت برجسته در بالای صفحه به نمایش درآید. همچنین بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که نام شما یا شرکت، لوگو، شعار و نیز اطلاعات تماس شما به آسانی در هر صفحه از وب سایت در دسترس باشد. این روش همیشه در ذهن مردم خواهد ماند. البته فاکتورهای دیگری هم وجود دارند که در زیبایی عمومی یک طراحی مهم هستند و باید مورد توجه قرار بگیرند از قبیل: انتخاب فونت، فضای سفید(خالی)، هارمونی رنگ، کنتراست و البته چگونگی هماهنگی همه موارد با هم.

سهولت در استفاده،کلیدی برای موفقیت است

سهولت در استفاده، برای موفقیت وب سایت شما بسیار مهم است. اگر سایت شما زیبا باشد ولی مشتریان نتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، در نتیجه برای آنها کاربردی نخواهد داشت. منوی ساده وب سایت و نیز دسترسی آسان به محصولات یا خدمات جزو اولین اولویت ها می باشد. بسیار هوشیار و البته محتاط باشید که در منوی اصلی چه چیزهایی را قرار خواهید داد و چه چیزهایی را حذف خواهید کرد. شما همیشه باید محصولات مشابه رابه 2 زیر گروه کاربردی و منطقی تقسیم کنید. با انجام این کار ساده و موثر، منوی شما به بازدیدکنندگان این اجازه را می دهد که به سرعت آنچه را که بدون هیچ اطلاع (دانش) قبلی به دنبال آن هستند، بیابند. یکی از ویژگی هایی که شما باید در وب سایتتان مورد توجه قرار دهید یک آدرس صفحه است به این شکل که اگر بازدیدکننده ای روی هر صفحه از سایت شما باشد بتواند موقعیت خود در سایت را به سرعت و به آسانی بیابد.

سهولت در استفاده، تنها به معنای چگونگی طراحی شدن یک سایت نیست، بلکه درباره طبیعت محتوا نیز می باشد. شرح خدمات و کالا باید به گونه ای باشد که برای مشتری مورد نظر شما به راحتی قابل فهم باشد. تا جایی که امکان دارد باید از  زبانی بسیار ساده و صریح استفاده کرد. در غیر این صورت، بازدیدکننده به راحتی به بازدید سایت رقیب شما خواهد رفت.

طراحی سایت واکنش گرا می تواند بازی را تغییر دهد

برای خلق یک سایت سازگار و آسان در استفاده، باید از طراحی سایت واکنش گرا استفاده کنید. این طراحی از تکنولوژی مدرن استفاده می کند بدین شکل که می تواند به سرعت با هر نوعی از ابزارها و بدون اضافه کردن مرحله ای مانند دانلود کردن اپلیکیشنی یا سوییچ به یک سایت موبایل سازگار شود. اگر بازدیدکنندگان نتوانند آن سایت را در تلفن یا تبلت خود بخوانند، از آن خارج خواهند شد و اغلب آنها دیگر هرگز به آن سایت مراجعه نخواهند کرد. اگر شما فروشنده محصولی هستید این برای شما بیشتر اهمیت خواهد داشت، چرا که 47% جستجوهای مربوط به محصولات برای دستگاههای موبایل طراحی شده اند و 90% خریدها از طریق ابزارهای چندگانه مانند " تلفن به کامپیوتر" یا " تبلت به تلفن" اتفاق می افتند. اگر طراحی سایت شما واکنش گرا نیست، شما فروش های بسیاری را از دست خواهید داد. طراحی سایت

    لطفا از طریق فرم تماس، پیام خود را ارسال نمایید.