تاریخ:۱۳۹۴/۰۱/۱۶

هفت دلیل برای طراحی سایت به صورت واکنشگرا (Responsive)- یک: مدیریت سایت آسان تر می شود

هفت دلیل برای طراحی سایت به صورت واکنشگرا (Responsive)- یک: مدیریت سایت آسان تر می شود

امروزه تقریبا همه کسانی که با اینترنت آشنایی دارند و دقایقی از وقت خود را در طول روز صرف گشت و گذار در اینترنت می کنند، با مفهوم طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو (responsive) آشنایی دارند.
مزایای بسیار زیادی برای طراحی سایت واکنش گرا وجود دارند و توضیح تمامی این مزایا زمان و حوصله ی زیادی می طلبد. اما در این سری مقالات ما هفت مورد از مهم ترین مزایای طراحی سایت واکنش گرا را برای شما ذکر می کنیم. شاید این مطالب بتواند دیدگاه روشن تری برای شما ایجاد نماید تا بدانید که چرا کسب و کار شما به یک سایت واکنش گرا نیاز دارد:

دلیل شماره 1: مدیریت سایت آسان تر می شود

مدیریت کردن یک سایت واکنش گرا بسیار آسان تر از مدیریت چند سایت مختلف است. منظور از چند سایت مختلف سایت های مخصوص کامپیوتر، موبایل و تبلت و ... است. هنگامی که شما چند سایت مختلف دارید، حجم کار و هزینه های شما برای طراحی، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)، تبلیغات و ویرایش محتوای سایت چند برابر خواهد شد.

طراحی سایت واکنش گرا باعث می شود تا هزینه، وقت و توجه شما بر روی یک سایت متمرکز شده و نتیجه ای به مراتب بهتر دریافت کنید. همچنین تمامی مطالب شما بر روی یک سایت با یک نام دامنه قرار می گیرد و استفاده از سایت برای کاربران، به اشتراک گذاری مطالب شما در شبکه های اجتماعی توسط بازدیدکنندگان و ... به مراتب ساده تر خواهد بود. همین امر باعث افزایش ارزش سایت شما در دید موتورهای جستجو می گردد.

    لطفا از طریق فرم تماس، پیام خود را ارسال نمایید.