تاریخ:۱۳۹۳/۱۲/۰۳

چرا بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) کلید موفقیت کسب و کار است؟

چرا بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) کلید موفقیت کسب و کار است؟
تقریبا همه افراد از موتورهای جستجو استفاده می کند، ولی هنوز همه کسانی که بازاریابی اینترنتی می کنند تفاوت بین SEO، PPC ، METATAGS و کلمات کلیدی را نمی دانند. (Search Engine Optimization) SEO به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو و PPC (Pay Per Click) به معنی پرداخت به ازای هر کلیک (تبلیغات کلیکی) می باشد.

امروزه برای  داشتن یک بازاریابی موفق، شما باید بدانید چگونه در نتایج جستجوی مشتریانتان حضور و نمود داشته باشید. برای این کار شما باید کلمات کلیدی، محتوا و نیز نحوه تعامل آنها با یکدیگر را دانسته تا به نقطه دلخواه خود برسید.

این تنها درباره بازاریابی موفق نیست، بلکه شما باید کسب و کار واقعی خود را به گردش درآورید. به این صورت که وب سایت شما بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد، افراد بیشتری از محتوای شما استفاده کنند و در نهایت، آن ها مشتری خدمات و کالای شما شده و به شما پول پرداخت کنند.

جستجوی کلمات کلیدی برای تمام کسب و کارها مهم است!

بازاریابی از طریق موتورهای جستجو و جستجوی کلمات کلیدی فراتر از یک بازاریابی خوب بوده و به عنوان تکیه گاهی برای کسب و کار موفق شما می باشد. برنامه ریزی برای یافتن و استفاده ازکلمات کلیدی با این پیش فرض شروع می شود که کسب و کار شما در حداقل سطحی وجود دارد که می تواند نیازهای مشتریان را پاسخ دهد. اگر شما در نتیجه جستجوها رتبه خوبی به دست آورید اما نتوانید نیاز مشتریان را پاسخ دهید، تمام تلاش های شما به هدر می رود.

مشتریان نیازهایی دارند و آن ها هستند که تعیین می کنند کی، کجا و چگونه راه حلی برای آنها پیدا کنند.

کلمات کلیدی صحیح = محتوای صحیح

دانستن این موضوع که مردم چگونه به دنبال راه حل می گردند، اولین قدم است و شما باید بر اساس دانش و آگاهی مشتریانتان، برنامه ریزی محتوای مؤثر را انجام دهید. اگر موتور جستجو بداند که مشتریان شما چه چیزی (کلمات کلیدی) را جستجو می کنند و شما محتوای خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که شامل کلمات کلیدی باشد که آن ها جستجو می کنند، مشتریانتان شما را پیدا خواهند کرد.

تنها داشتن محتوای صحیح کافی نیست، بلکه محتوای شما باید شامل کلمات کلیدی باشد تا بوسیله آنها، به طور مؤثری توسط موتور جستجو در لیست نتایج فهرست (Index) شود.

وارد شدن به فهرست موتورهای جستجو با کلمات کلیدی صحیح، به معنای این است که مشتریان شما را پیدا کرده اند.

بازاریابی از طریق موتور جستجو واقعا سخت است!

در حالی که تمام آنچه گفته شد، ساده به نظر می رسد ولی حقیقت این است که بازاریابی از طریق موتور جستجو واقعا سخت است. دلیل آن هم از این حقیقت نشات می گیرد که مردم معمولا طبق آن شرایطی که ما فکر می کنیم، جستجو نمی کنند.

بعلاوه، شما نمی توانید برای اینکه ابتدای لیست (فهرست) باشید، پول بپردازید (مانند اغلب بازاریابی های سنتی)، بلکه شما باید تلاش کنید تا راهی به بالای لیست پیدا کنید (توسط تبلیغات کلیکی و همچنین بهینه سازی برای موتورهای جستجو) و آن هم به دلیل چیزی به نام " امتیاز کیفیت (Quality Score) " می باشد. امتیاز کیفیت توسط موتورهای جستجو (Google، Bing و Yahoo) محاسبه می شود و آن هم از طریق کلمات کلیدی است که مشتریان جستجو کرده و در محتوای شما وجود دارد.

شما باید یک منبع معتبر باشید. اعتبار، اغلب توسط تعداد افرادی که به سایت شما link می دهند، سایت های مربوط به کسب و کار شما و اعتبار خود آن سایت ها و نیز اسرار درونی برخی موتورهای جستجو که تنها افراد شاخص در Google و دیگر موتورهای جستجو از آن خبر دارند، تعریف می شود.

 

    لطفا از طریق فرم تماس، پیام خود را ارسال نمایید.